Integritate,umanitate,coexistenta


Oare noi depindem de alte persoane?Ei bine da,chiar foarte mult.Ca om,trebuie sa ne integram in grupuri de oameni asemenea noua.Cu aceleasi hobby-uri,idei,angajamente si chiar probleme.Trebuie sa formam o unitate ,un design aparte ce functioneaza in coexistenta.Lafel ca universul,ca natura,ca tot ce ne inconjuara.Daca o piesa din acest mecanism se strica,acesta inceteaza sa mai functioneze.Exact ca un ceas.
Noi toti formam un puzzle gigant si chiar daca uneori piese mai dispar,acestea sunt inlocuite rapid.Adevarul este ca ,noi suntem legati de anumite lucruri,valori morale,sentimentale precum familia,prieteni persoana iubita pe care nu le putem uita peste noapte.Suntem legati de ei,si,cu cat crestem si ne maturizam,ne dam seama(eu cel putin mi-am dat) ca in lumea asta nu suntem niciodata singuri.Intotdeauna cineva va fi langa tine cand ai de luat o decizie importanta .Chiar daca in anumite momente mi-as dori sa ,ipotetic vorbind,sa renunt la tot,sa nu mai fiu legat de nimeni si de nimic,sau sa opresc timpul pentru a lua o pauza,imi amintesc ca nu m-as descurca fara ei.Acesta este design-ul nostru,al tuturor oamenilor.Este o valoare,o insusire a noastra.Faptul ca ne este greu sa parasim lumea in care traim,sa renuntam la persoanele care conteaza pentru noi nu ne face neaparat unici ci umani intr-o lume plina de scandaluri si razboaie.Capabili sa putem schimba asta.

Acest articol a fost publicat în Aiurea și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu